* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
II Dni Kariery w WSB - konferencja, szkolenia, targi.2009-03-23 12:53:3825 i 26 marca 2009 roku odbędą się w siedzibie WSB przy ul. Sportowej 29 „Targi Pracy 2009” .W trakcie dwudniowej imprezy spośród wszystkich uczestników losowane będą atrakcyjne nagrody: 2 aparaty fotograficzne, 6 odtwarzaczy mp3 i 20 przenośnych pamięci USB. |
|
Szkoły będą uczyć tańca na lekcjach wychowania fizycznego2008-08-14 13:47:41We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. Wspinaczka górska, kajaki, gimnastyka artystyczna, rugby albo modny nordic walking - szkoły mają jeszcze rok na opracowanie dla uczniów nowej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych. We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która - jak ogłosił wiceminister oświaty Zbigniew Marciniak - ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. |
|
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
|
Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.2009-07-10 11:00:42Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy zarządzanie projektami Ustrzyki Dolne, Zachodniopomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.